czwartek, 20 grudnia 2012

Glamour Coat.

Hej kochani. :D
Stylizację mogliście zobaczyć w poście Klaudii o twarzy bloga. Pomyślałem, że opublikuję stylizację i stworzę nową :D. Do stworzenia stylizacji zainspirował mnie płaszcz ze Stardoll Academy :D. DObrałem brązowe dodatki, czarne spodnie i gotowe !
 

Elementy stylizacji:
1. Płaszcz - Stardoll Academy
2. Spodnie - Supertrash Girls
3. Sweter - It Girls
4. Torba - Nelly.com
5. Buty - Nelly.com
6. Pasek - Pretty in Pink Je T'aime
7. Bransoletky - DvF Tribute
8. Beret - Happy Bastile Day!
9. Paski x5 (jako podszewka) - Bonjour Bizou
 

Mam nadzieję że wam się stylizacja podoba i przypominam o konkursie na twarz bloga :D. Dzięki takiemu konkursowi właśnie się tu znalazłem :D. Życzę powodzenia wszytskim startującym w konkursie.



2 komentarze:

  1. Piękna stylizacja wszystko ładnie pasuję .
    Piękny kożuszek ; *
    Też go posiadam ; 3
    Tylko że ta torebka mi się za bardzo nie podoba lepsza by była kopertówka ale każdy ma inny gust;3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń