piątek, 21 grudnia 2012

Największy obcas na świecie , Suknia zrobiona z piór

Przepraszam, że dzisiaj nie zrobiłam postu wcześniej . Zbliżają się święta Bożego Narodzenia i mama zaganiała mnie do posprzątania swojego pokoju . Dlatego przygotowałam podwójną niespodziankę :)
Znalazłam w internecie ciekawe zdjęcie . But na ogromnym obcasie . Stworzył je Manolo Blahnik - patron wysokich obcasów. Współczuję dziewczynom które chodziły lub chodzą w takich butach  , ponieważ to wielki wysiłek . Wyobrażam sobie ból i odciski .

Druga rzecz to suknia zrobiona z pawich piór . Czego to ludzie nie wymyślą .. Albo ta sukienka Lady Gagy z mięsa .. Brr ... Ale przejdźmy do rzeczy . Myślę że ta sukienka jest lepsza od tej która została zrobiona z ludzkich włosów z  poprzedniego postu . Co wy myślicie o tych kreacjach ?

14 komentarzy:

  1. A czy ten blog w ogóle jest o stardoll ?
    Wkurza mnie takie coś xd

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o stardoll też , ale pozwolono mi dodawać ciekawostki . Jak Ci się nie podoba nie musisz czytać ani komentować moich postów :)

      Usuń
    2. Sorrka, że piszę z anonimowego ale konta nie mam na bloggerze . Buciki fajne ale obcas wręcz za duży . Nie założyłabym nawet na minutkę bo miałabym odciski . A sukienki ? Nie są takie złe !!

      MissPatusia1011

      Usuń
    3. Dla mnie jest za dużo tych ciekawostek. ;/

      Usuń
  2. MIałaś ponoć jeszcze dodawać nowości o stardoll -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm .. No wiesz .. Też byś napewno sobie nie poradziła z kilkoma rzeczami na karku : Wywiady , ciekawostki , darmówki jeszcze Claudia wywaliła jedną redaktorkę i to na mnie spadły jeszcze nowości !!!

      Usuń
  3. to jest 8 metrowy obcas? czy centymetrowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. wedlug Ciebie 8-centymetrowy obcas to obcas najwiekszy na swiecie? 8D LOL.
      Ty chyba wysokich butow nie widzialas, dziewczyny z mojej szkoly smiagaja w 15-centymetrowych!
      tym to mnie rozwalilas 8D
      ale to debilne.

      Usuń
    2. To nie cm... żal.. to są cale. czyli w przliczeniu na cm ten obcas ma ok. 20cm

      Usuń
    3. napisała że cm.
      żal to jest z Ciebie, ''żalu''.
      http://żal.pl/
      ^ zajrzyj, coś dla Ciebie!

      Usuń
    4. Napisała że cm, bo się nie zna. Moja koleżanka lata w 13'

      Usuń
  5. Tak jak pisałam szkoda że odeszłaś ! a pozatym komu to przeszkadza że posty są o modzie ( no ciekawostki ) . Stardoll też jest o modzie !

    Lodowata...

    OdpowiedzUsuń
  6. Te sukienki z tych piór przepiękne *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń