sobota, 22 grudnia 2012

No name.

Hej kochani. :D

Dzisiejszą stylizację bez głębszego namysłu można określić jako "miejską". Płaszczyk Frankie Morello ♥ :D. Do tego nabyta w bazarku czapka ♥ i bluzka znaleziona za "grosze" . Do tej stylizacji nie pasowały mi buty z Archive dlatego je trochę "podrobiłem" :)

Elementy:
1. Płaszczyk - Frankie Morello Tribute
2. Bluzka ♥ - Pretty in Pink J'taime 
3. Spodnie - RIO
4. Buty 1 - Philosophy
5. Buty 2 ♥ - Fallen Angel
6. Torba ♥ - RIO
7. Naszyjnik - B.Bizou
8. Czapka - Pretty n' Love

Mam nadzieję że stylizacja się spodobała ;D.
Myślę że Klaudia niebawem wstawi wyniki twarzy naszego bloga :D. Do zobaczenia


 

2 komentarze:

  1. Hej ponieważ już jest 22.30 nie chce mi się rozpisywać więc napiszę krótko bo usypiam ,
    Piękna stylizacja . ! ; 3
    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czapka mi tu trochę to psuje, ale w sumie gdyby jej nie było, do czego by pasował naszyjnik? xD Trochę nie mój styl, ale jest dobrze ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń