niedziela, 24 lutego 2013

To i owo.

Krótko i na temat.
Jeśli czyta to Hanka niech wie ,że jestem zawiedziona jej postawą.

Dodałam nową loterię marcową ,wiem ,że nie było żadnej na luty ,ale sama muszę utrzymywać tego bloga,a reklam nikt nie zamawia ,więc wszystko idzie tylko i wyłącznie z mojej kieszeni. Mam nadzieję ,że rozumiecie.ZAPRASZAM!

Poszukujemy nowych redaktorów/administratorów ,wszystko co chciałam zamieściłam TUTAJ .CZEKAM!

We wtorek obchodzę urodziny z tej okazji chcę zrobić małą loterię.Wszystkie osoby które umieszczą komentarz poniżej będą brały udział w losowaniu.We wtorek ogłoszę zwycięzców.

                                           Nagrody:
                                             1 x 30 sd 
                                             2 x 20 sd
POWODZENIA :)

5 komentarzy:

  1. Myślę,że moglibyście się zareklamować na http://another-side-of-stardoll.blogspot.com/ To jest mój ulubiony blog o stardoll, a redaktorka reklamuje na cały post za 5sd, to chyba nie jest dużo, w sumie nie mają dużo więcej obserwatorów od was, ale myślę, że warto kupić taką reklamę. Może dzięki temu zdobędziecie nowych obserwatorów ;)

    Od razu składam Ci życzenia bo jeszcze zapomnę, zdrowia, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń i wytrwałości w dążeniu do nich :*

    Zgłaszam się do loterii :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie reklama na tym blogu by nam bardzo nie pomogła ;)
      Wolę zamówić lepszą reklamę;)
      I bardzo dziękuję za życzenia ; **

      Usuń