wtorek, 26 lutego 2013

Urodzinowo!

Jedne z moich najlepszych urodzin!Co prawda gdy obudziłam się byłam pewna ,że wszyscy zapomnieli i byłam nieco zła ,ale reszta dnia jak najbardziej zaskakująca.Gdy byłam już w szkole i znalazłam się pod klasą moja dobra koleżanka stała z babeczkami w których były wbite świeczki i wraz z resztą klasy zaczęła śpiewać "sto lat".Potem w szkole duża ilość osób złożyła mi życzenia i dobre koleżanki z którymi się trzymam dały mi czekolady lizaki itp.
Aaaaa i jak wyszłam z domu czekał na mnie Igor(kolega z klasy który blisko mieszka) i złożył mi życzenia i dał czekoladę.
Jak już wróciłam do domu w drzwiach stali moi bracia i wręczyli mi fioletowe(mój ulubiony kolor) tulipany.Potem podeszła babcia i dała mi pieniądze ,kwiatka i życzenia złożyła ,potem dziadek złożył i mama dała mi perfumy ,czekoladę i jakieś drobiazgi.
Jednym słowem WSZYSCY MNIE MILE ZASKOCZYLI ;)
Urodziny uważam za zakończone już w sumie, jeszcze tylko lajknąć wszystkie życzenia na fejsie i podziękować;)

Dobra ,a teraz wynik losowania urodzinowego :
-Harriet -30sd
-Ala Bee i Agata Mikrut - po 20 sd

Zgłoście się do mnie czekam do piątku ;)




Przypominam o komentatorze miesiąca który za aktywne udzielanie się na blogu zgarnia 100 sd! 
Zachęcam również do loterii marcowej ,oraz chcę przypomnieć ,że w dalszym ciągu poszukuje REDAKTORÓW !


6 komentarzy:

  1. ta no .... najlepszego..!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, takich urodzin to tylko pozazdrościć *.*
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! ;*
    Bardzo się cieszę z wygranej i gratuluję pozostałym, ale ja nie jestem Mikrutta, tylko Mikrut xD Albo po prostu prettybroooklyn - tak jak na stardoll :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz;*
      Przepraszam za pomyłkę ,już zmieniłam !

      Usuń