czwartek, 28 marca 2013

Oryginalna doll. Część 1.: Czego unikać?

Cześć! Z tej strony Paulina, a na stardoll figuruję jako Cold_Iceberg. (z kropką na końcu;)) Jestem tu nowa, ale zaczynam z grubej rury! Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co chcę przedstawić. Będę pisać przede wszystkim porady dotyczące wyglądu medoll, może czasami dodam jakąś swoją stylizację. Tyle tytułem wstępu, a teraz do rzeczy. 

Przeglądając codziennie stronę stardoll.com trafiam wciąż na nowe twarze. Nowe, a jednak wciąż te same. I tutaj rodzi się pytanie: dlaczego? A to dlatego, że spora część użytkowników wybiera najbardziej popularne części twarzy, przez co lalka staje się nijaka. Co zrobić by doll wyglądała oryginalnie? Po prostu bawić się możliwościami, bo jest ich na prawdę sporo! Im bardziej realistycznie wygląda twarz tym lepiej! Ale zacznijmy od początku:

  1. Czego unikać?
a) Nienaturalnych odcieni skóry, a w szczególności:

 
Wybieraj te, z dwóch przedziałów:

Są one najbardziej zbliżone do naturalnych. Pamiętajmy także o odpowiednim doborze koloru włosów do skóry. Ale o tym później, kiedy postaram się przedstawić kilka typów urody. 

b) Pogrubiających form twarzy: 
Unikaj tych, zaznaczonych czarnym "X". 
Chyba, że Twoja doll przedstawia męską postać, wtedy rządzą już inne reguły. 

c) Pospolitych części twarzy, a w szczególności tej kombinacji: 


 Ta twarz powtarza się nagminnie, a chyba nikt nie chce by jej/jego doll wyglądała pospolicie?
Ktoś może zapyta: A co złego jest w tej twarzy? Cóż... przede wszystkim jest sztuczna. 
* Oczy są płaskie i mają dziwny kształt. 
* Nos - jest on po prostu OKROPNY! Taki typ określa się chyba jako "pyrowaty", prawda? 
* Co do ust, kiedy zaczynałam przygodę z stardoll'em często ich używałam, czego żałuję. Widzę teraz jakie są okropne ;) Jednakże nie spisuje ich na straty. Zauważyłam, że niektóre użytkowniczki stosując różne triki (np. używając światła i cieni z hairdesign) czynią te usta bardzo efektownymi. 
*Jeśli chodzi o brwi - jest to rzecz gustu. Moim zdaniem nie są one najgorsze, ale nie podobają mi się. 
(* Włosy - użyte przypadkowe.)

Co myślicie na ten temat? Jakie jest Wasze zdanie? Stosujecie się do tych zasad? 

1 komentarz:

  1. Ja w mojej doll ciągle szukam idealnej kombinacji elementów twarzy in póki co jeszcze mi to jakoś nie wychodzi, ale mam nadzieję, że za niedługo ta kombinacja mi się ujawni xD
    Fajnie piszesz, dobry start, życzę powodzenia i czekam na kolejne posty ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń