niedziela, 31 marca 2013

Wielkanoc!

Śnieg Nam wszystkim popsuł szyki,przykrył jajka i koszyki.
A kurczakom zmarzły nóżki,więc się tulą do rzeżuszki.
Lecz choć śnieg Nam pada w święta i pogoda taka wstrętna,
my święconym się dzielimy i radości wszem życzymy!
        Od całej ekipy Naszego bloga!


Jak Wam mijają święta?Co zając przyniósł?
Ja spałam do 12 potem mnie zbudzili,szybko się ogarnęłam i na śniadanie.
Mama w pracy więc jedliśmy tylko w 4,ale i tak było fajnie.Teraz siedzi u mnie Czarek,Marcin i Zuza i mamy bekę z typa.Wieczorem rodzice zamierzają iść do wujka,a moim znajomi robią imprezę pójdę jeżeli Olka będzie mogła.
Starałam się załagodzić sprawę z poprzednimi redaktorami bloga,ale jak widać dzieci. Nie będę się rozpisywać na ten temat i nie będę ich tu wyzywać jak to oni potrafią robić,bo po co?Jaki w tym sens?

A i od jutra,albo wtorku zacznie pisać nowa dziewczyna! I jeszcze czekam,aż napisze inna i dogadamy się.A blog od kwietnia ruszy znów z grubej rury!


I żeby zakończyć to w jakiś miły sposób to pierwsza osoba która napiszę komentarz poniżej dostanie 10 sd i wylosowana(jeżeli będą minimum 3 komentarze) otrzyma 5sd! ;)




2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za życzenia i Wam nawzajem też życzę wszystkiego co najlepsze! :) Fajnie, że kolejna osoba, zgodziła się pisać, im więcej redaktorów tym milej ;) Szkoda że poprzedni redaktorze zapewne już nie wrócą, ale nadziei nie trzeba tracić tylko nią żyć! :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń