niedziela, 17 lutego 2013

Casual

Dzisiejsza stylizacja, jest nieco luźniejsza, kasualowa. Do jej stworzenia zainspirował mnie blazer za Stardoll Academy. Do tego ciemne rurki oraz niebieskie dodatki. Dla mnie się podoba . Miałem bardzo duży problem ze znalezieniem bluzki, gdyż blazer jest bardzo dobrze dopasowany do ciała doll i wiele topów spod niego wystawało. Dlatego musiałem użyć czarnego topu, gdyż inne nie pasowały.

Blazer ♥ - Stardoll Academy
Top - Girl vs. Monster
Spodnie - Stardesing
Buty ♥ - Nelly.com
Torebka ♥ - Bizou
Bransoleta - Original Future
Naszyjnik ♥ - RIO
Kolczyki - Gift-o-metr


Osobiście stylizacja mi się podoba. A wam? Czekam na wasze opinie w komentarzach. Na dzisiaj to tyle. Do zobaczenia :D

1 komentarz:

  1. Nie "Dla mnie się podoba." tylko "Mnie się podoba"XD
    Nie do końca podoba mi się ta stylizacja, uważam że kolczyki i bransoletka nie są za bardzo w tym stylu. Tak samo myślę, że torebka nie pasuje tu formą oraz, że powinna być bardziej stonowana, jeżeli chciałbyś ją tu użyć. Ale ogólnie stylizacja trzyma poziom i nie jest, aż taka zła ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń