środa, 20 lutego 2013

Turban.

Heheheheszki. Jak ja kocham naszych adminów ♥ . Nie ma to jak przez cały dzień wysyłać transmitki i spamować w KG, a nazajutrz dowiedzieć się że wygrała dziewczyna, która się o to w ogóle nie starała. Zawsze spoko. Mniejsza z tym. Przejdźmy  teraz do stylizacji. Albo jestem ślepy, albo po prostu nie zauważyłem tej cudownej kurteczki. Jej cena to 103 sm, więc nie jest to fortuna. W stardesign zaprojektowałem sobie spodnie pasujące kolorystycznie do kurtki, dobrałem czarne akcesoria i srebrną biżuterię. Ogólnie efekt mnie zadowala, aczkolwiek nie jestem całkowicie przekonany co do turbanu. Bez niego było brzydko, a inne nakrycia głowy się nie wpasowywały. Ale myślę że jest spoko :D.

Elementy:
Kurtka ♥ - Original Future
Top - Nelly.com + girl vs. monster
Spodnie - Stardesign
Buty ♥ - Nelly.com
Torebka ♥ - Nelly.com
Bransoletki - Kirkwood + Riviera
Naszyjnik ♥ - Bizou
Kolczyki - Special Offer
Okulary ♥ - Bizou
Turban - Tingeling

Mam nadzieję, że stylizacja się spodobała. Zapraszam do wyrażania swojej opinii w komentarzach. :D



4 komentarze:

  1. Uważam, że jest nawet bardzo spoko *u* Torebka i buty podbiły moje serce <3
    Jak zwykle jestem pod wrażeniem, jak zręcznie potrafisz dopasować do siebie elementy, tak, że z użyciem tej kurteczki (niby taka, o zwykła) wszystko wygląda po prostu cudnie :)

    No i w ogóle to chamstwo z tym, że nie wybrano Ciebie, ale no cóż, nic na to nie poradzimy, mam nadzieję, że w przyszłości Ci się uda i to nawet bez żadnych reklam ;*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz, co mają do tego admini, że wygrał ktoś inny a nie Ty? Głosy są podliczane automatycznie, a skoro ona wygrała to znaczy, że miała ich więcej.
    Uważasz, że się nie starała? Skoro wygrała, to musiała zrobić więcej niż Ty.
    Nie rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admini mają to do tego, że wybrali niewłaściwą osobę. Ona miała 2 strony wpisów do KG a ja 50. Jest różnica co nie?

      Usuń
    2. Matko, najwidoczniej jej doll była lepiej od Twojej ubrana. Admini nie głosują, więc nie rozumiem.

      Usuń