piątek, 29 marca 2013

Metamorfoza: weroni-kika

Tym razem spróbowałam zrobić metamorfozę.
Kolejną osobą na liście była weroni-kika, przedstawię Wam teraz jak przebiegła metamorfoza :)

Twarz


PRZED: Twarz Twojej doll jest ładna, ale zmieniłabym oczy (O tym dlaczego, możesz przeczytać na jednym z postów poniżej) Makijaż jest wykonany ładnie, pasuje do stylizacji. Fryzura jest okej, ale zdjęłabym tę grzywkę oraz zalecałabym zmianę odcienia, bo przez niego twarz wygląda bardzo blado. 

PO: Oczy pomalowałam w odcieniach różu i brązu, zmieniłam nieco kształt oka za pomocą czarnej kreski na dolnej powiece i zewnętrznym kąciku oka. Używając dwóch odcieni różu ukształtowałam policzki. Usta pokryłam matową pomadką. Włosy "obcięłam" :) i nadałam im ładnego, naturalnego koloru. Nie przepadam za tą fryzurką, ale uważam że Twoja doll wygląda w niej rewelacyjnie! Całość idealnie zgrywa się ze stylizacją, a ta poniżej. 
*     *     *

 Stylizacja

PRZED: Spódnica i bolerko zgrywają się kolorystycznie, jednak zestawienie z połyskującym srebrnym paskiem nie wyszło na dobre. Zauważ, że gdyby nie ta długość włosów zza koszulki wystawałaby bielizna. Podoba mi się ozdoba na głowie i buty. Jednak całość moim zdaniem nieudana.

PO: Postawiłam na kolor. Bardzo spodobały mi się spodnie w soczystym brzoskwiniowym kolorze, które idealnie grają z butami. Do tego beżowa kurtka i nieco ciemniejsza torebka. Zwieńczeniem stylizacji jest cudowna chusta, której osobiście Ci zazdroszczę ;)
*     *     *

Podoba Wam się? Jakie jest Wasze zdanie na temat tej metamorfozy? 

2 komentarze:

  1. Co do twarzy to PRZED jest ładnie, ale żadnych rewelacji nie ma. Oczy się tylko wyróżniają ponieważ są bardzo ładnie pomalowane, ale na tym koniec. PO doll jest bardzo ładna, naturalna i subtelna mimo ciemniejszych barw. Bardzo mi się podoba :3
    Co do stylizacji, to PRZED pozornie jest ładnie, ale jest tu wiele błędów, pierwszym jest pasek, drugim wg mnie buty, które mi się w ogóle nie podobają, no i ta opaska, czy też wieniec nie za bardzo tu pasuje kształtem, gdyby Twoja doll miała wyższą fryzurę to okej, ale w tej sytuacji należałoby ją moim zdaniem zdjąć :< PO wszystko kolorystycznie fajnie, bardzo podoba mi się torebka i chusta. Spodnie są okej, ale szkoda, że ich kolor nie jest jaśniejszy i nie wpada w beż, ale tak też jest super :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo lepiej doll wyglądała przed metamorfozą :)

    OdpowiedzUsuń