sobota, 30 marca 2013

Oryginalna doll. Część 2.: Typy urody.

Witajcie! W drugiej części mojego mini-poradnika  przedstawię Wam trzy typy urody, którymi możecie się kierować przy tworzeniu twarzy Waszych lalek.

1. Mulatka

 

Czyli ciemnoskóra piękność. Używając określonej gamy kolorów skóry, możecie wybrać odpowiedni dla Waszej doll odcień. Ciemne włosy i ciemna oprawa oczu - to cechy charakterystyczne. 


 A oto trzy przykładowe twarze przedstawiające ten typ urody, 
które dla Was stworzyłam.
(Fryzura i kształt twarzy wszędzie jest taki sam, 
ponieważ skupiłam się tylko na częściach twarzy).

*     *     *
 2. Azjatka

Skóra o lekko-żółtym zabarwieniu, charakterystyczny kształt oczu oraz
ciemne, przeważnie proste włosy. Miałam tutaj pewną trudność, ponieważ nie przepadam z takim odcieniem skóry.
(Na stardoll oczywiście, nie jestem rasistką ;)) 

A oto kilka kombinacji jakie udało mi się stworzyć: 

*     *     * 

3. Europejka

 To najpopularniejszy i najłatwiejszy do stworzenia typ. Jasna cera, jasne oczy i przeważnie jasne blond włosy. Jednak biała rasa bardzo ewoluowała i dziś możemy spotkać na prawdę wiele różnych kombinacji.


Oto kilka kombinacji jakie zdołałam dla Was stworzyć:


A tutaj kilka mieszanych kombinacji: 

 *     *     *

Podoba Wam się ten artykuł? 
Jaki typ urody reprezentuje Wasza doll?

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja doll kiedyś była Mulatko-Europejką i będę próbowała do tego wrócić ponieważ uwielbiam to połączenia :3 Póki co jest w 100% pospolitą Europejką, ale chcę jak najszybciej to zmienić :D Przydałoby się jeszcze o ciemnoskórych dziewczynach (Murzynkach) :D Bardzo fajny artykuł, naprawdę przydatny :) Wszystkie twarze bardzo ładnie Ci wyszły :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń