poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Perełka z starbazaaru. - Stylizacja 3.

Witajcie! Dziś mam dla Was stylizację, którą nieskromnie się zachwycam z powodu perełki jaką udało mi się wczoraj złapać w bazaarze! 


Są to spodnie, bez marki (pewnie kiedyś ją miały, ale teraz mają pustą metkę). Miałam je od dawna na oku, ale nigdy nie widziałam ich za mniej niż 500sd (teraz mniej niż 600sd) aż do wczoraj! 
Złapałam je za 100 sd i odruchowo kliknełam "Kup!"

Przechodząc do rzeczy, oto stylizacja: 



Sweter - Gucci
Spodnie - no name
Saszetka - It Girls
Buty - Chanel
Skarpetki - Killah
Bransolety - bizou + killah
Okulary - biozu
Kapelusz - bizou

Podoba Wam się? Skomentujcie :) 

1 komentarz:

  1. Są to spodnie Drop Crotch Jeans z sklepu Fudge, wiem bo kiedyś je miałam i jak po 2 letniej przerwie wróciłam na stardoll (grudzień 2012) sprzedałam je za 12sd...
    Pamiętam, że sprzedałam wtedy mnóstwo wartościowych rzeczy bardzo tanio *O* No, ale nic, mówi się trudno i idzie się dalej xD
    Stylizacja genialna, jednak nie wiem czy to właśnie ją czyni wspaniałą czy też nie ale coś tutaj za dużo dodatków chyba, tzn tak patrząc się wydaje, ale z drugiej strony jakby jakiś zdjąć wydaje mi się, że byłoby wszystko zepsute - także brawo, stylizacja świetna! :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń