wtorek, 2 kwietnia 2013

Perełka z starbazaaru. Złoty deszcz.

Dziś przedstawię Wam kolejną perełkę  którą wyszukałam w bazaarze. Jest nią cudowny i chyba przez większość pożądany czarny żakiet ze złotymi zdobieniami ze sklepu Bonjour Bizou. 


Nie chcąc zapeszać, chyba mam ostatnio niezłego farta w bazarowych poszukiwaniach, bo to cudo znalazłam klika dni temu za uwaga... 33sd!!!


Oczy mi wyszły z orbit jak to ujrzałam, po czym się roześmiałam, bo niegdyś byłam bliska jego zakupu za 500sd, a jak każdy się orientujący w temacie wie, to najniższa cena za jaką można go dostać w bazaarze. 

Do dziś zastanawiam się czy osoba to wystawiająca była świadoma tego co robi, czy to jakaś pomyłka.

 Jak myślicie?
Posiadacie w swoich szafach ten ciuch? 

5 komentarzy:

  1. OMATKOMATKOMATKO *o*
    Chcę mieć Twoje szczęście! :D

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest genialna i praktyczna sama o tym wiem :)
    Ja kiedyś znalazłam buty z LE za 18 i 20 sd ale te za 20 sprzedałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ona jest po 16 sd w hot buys hahha ale przepłaciłaś xdd -Anetax33

    OdpowiedzUsuń
  4. Farciara :), ja nie mam tej kurtki, ale za to mam spodnie z ELLE za.... 8sd
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń