piątek, 5 kwietnia 2013

Złoty deszcz. Stylizacja 4.

Nikt nic nie wstawia, więc wstawię ja.
Po wielkim szturmie na LE wszędzie stylizacje z tymi ciuchami. Ja nie będę gorsza, ale wstawię coś po niedzieli dopiero ;) 

A teraz stylizacja z moja perełką z bazaru, którą prezentowałam Wam jakiś czas temu. Oto ona:

 Żakiet - bizou
Koszula - It girls
Spódniczka - bizou
Rajstopy - PPQ
Torebka - Hot buys weekly
Buty - fallen angel x2
Kapelusz - killah

_____________
Pozdrawiam wszystkich i życzę udanego weekendu, 
bo to już piątek ;

1 komentarz:

  1. Stylizacja przepiękna, wydawałaby się w 100% w moim stylu, ale jednak coś mi tu nie gra... Nie wiem czy to torebka czy to, że żakiet jest skrócony, ale coś jest nie tak xD
    Ale to drobne 'nie tak' więc ogólnie stylizacja przepiękna *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń