środa, 8 maja 2013

Kilka informacji.

Nie mam czasu na pisanie na blogu,stan mojego zdrowia też nie jest zadowalający,a prowadzenie takiego bloga powoduje nieustanne nerwy.

Jeżeli jest ktoś kto chciałby prowadzić tego,bloga i być właścicielem?Oczywiście,gdybym powróciła byłabym współwłaścicielką,ale wpasowałabym się w zasady obecnie panujące.

Ponieważ leżę sobie w szpitalu w Szczecinie i mam tableta to trochę  sobie czytałam na internecie opowiadań i zaczęłam czytać opowiadanie o Justinie Bieberze(nie jestem jego fanką,ani hejterką)Dangera i teraz czekam na Dangera Back,ponieważ kocham pisać postanowiłam sama coś napisać o JB,jeśli ktoś chce przeczytac to macie link TUTAJ .



To moja ostatnia wiadomość,chociaż może kiedyś jeszcze powrócę;)

Czekam na osoby chętne na bloga i cieszę się,że tu byłam;)

Klaudia

2 komentarze: