piątek, 25 stycznia 2013

Getting nowhere

Ostatnio nie mam w ogóle weny do pisania... Nie idę do przodu, nigdzie nie idę...
Stylizacja, hmm..., uważam, że całkiem niezła. Ostatnio bardzo mi sie podoba jak wygląda moja dol. Rzadko to stwierdzam. ;p





Opaska - Original Future / Kołnierzyk - Decades / Naramieniki - Projekt MegaMashytik / Koszula - Film Theory / Naszyjnik - Fallen Angel / Spódnica - Dolce & Gabbana Tribute / Szelki - Bonjour Bizou / Torba - Rio / Zakolanówki - Evil Panda / Buty - Fallen Angel

A teraz piosenka zasłyszana w OpenFM:


Jutro nie będzie mnie prawdopodobnie cały dzień, więc raczej nie dodam żadnego posta. Może późnym wieczorem ok. 23... Ale nic nie obiecuję...
Do następnego, MasterOfDarkness

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, aczkolwiek wolę bardziej spokojne, jednolite. :)
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super, wręcz nie pasujesz do tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja GEEEEENIAAALNA! (wyrzuciłabym tego papierosa, ale on wcale nie psuje stylizacji, tylko to moje prywatne widzi mi się xD)
    No i z zaufania do twojego gustu muzycznego posłuchałam piosenki i muszę przyznać, że naprawdę fajna :3 Kojarzy mi się z Awolnation - Sail, a teledysk też świetny, on natomiast kojarzy mi się z Misfits (serial :3).

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń