piątek, 25 stycznia 2013

Gold.

Witajcie kochani!
Dzisiaj chciałem wam pokazać stylizację z moich urodzin tj. 22 stycznia. Jest ona dość prosta. Użyłem nowej fryzury z tress up. Jest cudowna. Podstawą jest złota cekinowa sukienka z nowej kolekcji RIO. Dobrałem do niej czarne dodatki ze złotymi wstawkami. Naszyjnik nie był potrzebny ze względu na to, że u góry sukienki mamy ozdobny kołnierzyk.

Elementy stylizacji:
1. Sukienka ♥ - RIO
2. Buty ♥ - Young Hollywood
3. Torebka - Decades
4. Bransoletka - Bizou

Jak widać stylizacja jest bardzo skromna :D.
Zapraszam do zostawiania swojej opinii w komentarzach.


 

5 komentarzy:

  1. Fajna stylizacjia. Chętnie ubrałabym tak swoją doll.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. *.*
    Włosy bardzo ładnie wyglądają na twojej doll.
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, już myślałam, że nie doczekam dnia w którym czyjaś doll będzie ładnie wyglądała w tej pięknej fryzurze, no ale doczekałam się! :D Stylizacja świetna :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SPEŁNIENIA MARZEŃ, SUKCESÓW, ZDROWIA itd.. :D

      Usuń