czwartek, 24 stycznia 2013

Madness

Zakochałam się w najnowszej kolekcji Tres up! *_* Jeny, te fryzury są genialne! Kupiłam już osiem fryzur i czuję, że kupię jeszcze kilka. X3
Na początku chciałam zrobić stylizację bardziej w stylu boho, skończyło się na hispsterze. Zresztą zdecydujcie sami, nie mam pojęcia jaki to styl. XD
Zaczęło się od liliowych włosów i poszło rykoszetem po całej stylizacji. Sweterek znalazłam przez przypadek w mojej szafie, kiedy szukałam jakiegoś fioletowego topu. Zapomniałam o nim na śmierć. Dawno nie widziałam tak fajnej darmówki. :D
Do tego długa maxi i ciężkie buty. Luv it. 
Ech, nie chce mi się za bardzo rozpisywać. Stwierdźcie sami co o niej myślicie. :D


Składniki stylizacji:
Wianek - Jean Paul Gaultier / Okulary - Riviera / Naszyjnik - Fallen Angel / Sweterek - Special Offer /  Kamizelka - Bonjour Bizou / Pasek - LE / Sukienka (w roli spódnicy) - Wild Candy / Torba - Rio / Podkolanówki - Bonjour Bizou / Buty - Evil Panda / Papieros - Projekt HaniaEmily34 (mogę komuś sprzedać, pisać w KG!)

To chyba na tyle. Na zakończenie - piosenka! Żeby nie było nudno. ;3


Do następnego, MasterOfDarkness


3 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacjia, ale buty totalnie mi tu nie pasują.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też buty za bardzo nie pasują, ale stylizacja ogólnie ciekawa i ładna. : 3
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super, hipsterska stylizacja, super, genialna piosenka, super zespołu, ogólnie to w ogóle jest super xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń