czwartek, 24 stycznia 2013

Co zrobić?

6 obserwatorów, które skomentowały mój wcześniejszy post - wystawcie coś w bazarku za 75 sm + prowizja i zarezerwujcie dla mnie (HaniaEmily34).
Pod tym postem niech każdy napisze co najbardziej chciałby zmienić tak jak Ala Bee w poprzednim poście.
Każdy ciekawy pomysł zostanie nagrodzony. I pamiętajcie o poszukiwanych redaktorach!
PS Wybaczcie, że jest tutaj tak pusto, ale po prostu nikt z nas nie czuje potrzeby pisania. W dodatku Klaudia ma ciężki okres, przez co nikt nas nie 'pilnuje'. ;p

4 komentarze:

  1. Dzięki,że o mnie wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się stylizacje na Waszym blogu, są naprawdę świetne. Chciałabym aby na blogu pojawił się makijażowy wątek - pomysły na makijaż, pokazywanie ciekawych makijaży innych użytkowników. (Jeśli istnieje już coś takiego na blogu to przepraszam,ale czytam go od niedawna). :)
    Oczywiście fajnie by było gdyby na blogu znalazło się więcej loterii z ciuchami. ;]
    Mam nadzieję, że posty będę się często pojawiały, bo naprawdę lubię czytać tego bloga.

    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loterie ubraniowe już były, lecz praktycznie nikt nie odebrał nagród.
      Miałam w planach zrobić kącik makijażowy. :D Nawet mam kilka make - upów "krok po kroku". Postaram się je dodać jak najszybciej. :)

      Usuń