środa, 23 stycznia 2013

Hipster.

Dzisiaj stylizacja dość dziwna, całkowicie nie w moim stylu ale mi się podoba :D. Całość jest utrzymana w kolorze czarnym. Jedynym akcentem kolorystycznym w tej oto stylizacji jest koszula ze Stardoll Academy, która jest przecudowna. Dołączyłem do nie spódnicę, która jest moim "must have". Do tego torba zapożyczona od alicjaf13, której bardzo za nią dziękuję :*

Elementy stylizacji:
1. Koszula ♥ - Stardoll Academy
2. Koszulka (rękawki) - Stardesign
3. Spódnica ♥ - Bizou
4. Buty ♥ - Nelly.com
5. Okulary - Bizou
6. Kapelusz - Bizou
7. Torba ♥ - Stylein

Dziękuję za przeczytanie posta. 
Bardzo prosiłbym o jakieś komentarze pod nim, bo to właśnie one motywują nas- bloggerów do dalszej pracy .
 

4 komentarze:

  1. Stylizacjia bardzo dobra. Fajnie, że z tą koszulą, bo totalnie nie mam na nią pomysłów.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna i ciekawa.

    szecherezada5

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maxi spódnice/sukienki. *.*
    Podoba mi się. :)
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra stylizacja, świetny pomysł na koszulę. Super spódnica, przeszkadza mi w niej trochę to, że zakrywa talie, ale i tak jest genialna i dzięki niej stylizacja jest naprawdę świetna *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń