sobota, 26 stycznia 2013

Metamorfoza weroni-kika

Przepraszam że nie ukazywały się metamorfozy, ale był koniec semestru i trzeba było dopracować oceny . Ale teraz mam wreszcie czas i mogę się zabrać za kolejkę . :D
Dzisiaj metamorfować będę gracza weroni-kika. 

Zapraszam do oglądania.

Strój:

 Przed: Jak dla mnie za nudno. Nie podoba mi się chusta i torebka. Fajne połączenie butów i spodni, ale brakuje mi czegoś na wierzch. 
 Po: Postawiłem na elegancję z "pazurem". Połączyłem fiolet i czerń i wzmocniłem stylizację poprzez ostre dodatki - shoulderpady i opaskę. Niestety nie mogłem znaleźć torebki.

Makijaż:


Przed: Lepiej niż w stroju, ale czemu musiałaś popsuć go luxem? Lepiej było by bez niego. Ładne części twarzy i przejścia pomiędzy kolorami.
Po: Zrobiłem makijaż pasujący do stylizacji. Użyłem 3 lub 4 odcieni fioletu, czarnego, tuszu do rzęs, cielistej szminki i jasnego pudru. Osobiście jestem bardzo zachwycony.


Jak wam się podoba metamorfoza?

 

2 komentarze:

  1. Strój PO całkiem mi się podoba, a makijaż jest genialny. *.*

    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój po lepszy niż przed także brawo :) Co do makijażu to oba mi się podobają, ale drugi mimo wszystko pasuję idealnie do nowej stylizacji więc stawiam na niego :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń