niedziela, 27 stycznia 2013

Trendy Wiosna /Lato 2013 Ze Światowych Wybiegów


Witajcie! Dzisiaj trochę z innej beczki. Postanowiłam zrobić szybki artykuł o trendach nadchodzących w sezonie wiosna / lato 2013. Znając życie i tak rozpiszę się co najmniej na 2 tys. znaków. Ale cóż. J Zapraszam do czytania!

Jak pewnie większość z Was zauważyła do sklepów zaczynają trafiać nowe kolekcje ubrań na wiosnę. Większość jest utrzymana w zeszłorocznych trendach, tj. pastele i zwiewność. Jednak dzisiaj postanowiłam zagłębić się w świat wybiegów. Pokażę Wam co w nadchodzącym sezonie proponuje nam Marc Jackobs czy Louis Vuitton.

Grafiki. Grafiki wszędzie.

W tym sezonie projektanci zaszaleli. Na każdym pokazie widać modelki w sukienkach z niesamowitymi wzorami. Projektanci ścigają się, który nałoży więcej grafik. Jednak nie dajmy się zwariować.

Jak należy je nosić: Projektanci ubierają modelki w sukienki z niesamowitymi grafikami, to prawda. Jednak która z nas wyszłaby na ulicę w leginsach w panterkę, sukience w kwiaty i torebce w kratę? Dlatego, aby zostać w trendach, ubierajmy się w różne grafiki. Jednak nie przesadzajmy. Starajmy się stworzyć proste, wręcz minimalistyczne stylizacje. Na przykład leginsy z nadrukiem, a do tego prosty top i marynarka w odcieniach szarego, białego bądź czarnego. Dodatki ograniczajmy do minimum, żeby nie przejęły władzy nad strojem.

 Holly Fulton
 Dries Van Noten

2.     Opalizujące tkaniny.

Ostatnimi czasy można zauważyć umiłowanie projektantów do metalicznego błysku.  Najczęściej widać modelki w spódnicach, lecz sukienek możemy zobaczyć równie wiele.

Jak należy je nosić: Sztuczką jest to, aby połączyć opalizujący materiał z neutralnym odcieniem takim jak beż czy brąz. Jeżeli neutralne barwy nie pasują do ciebie ubierz jakiś odważniejszy kolor, taki jak mocny pomarańcz czy turkus. Dobre jest również połączenie bieli, czerni i ‘błysku’.

 Diana von Furstenberg
 Viktor &Rolf
 Jonathan Saunders

3.       Ołówki w pogotowiu.

Projektanci przygotowali postanowili wrócić do modowego bestseleru – spódnic ołówków. Ten fason nigdy nie przestanie być modny. Proponują nam ubrać się, albo dziewczęco i skromnie, albo prowokująco i seksownie.

Jak należy je nosić: Jak chcemy. Możemy wyglądać grzecznie i układnie ubierając sukienkę w pastelowych barwach z kwiatami bądź seksownie i drapieżnie ubierając obcisłą spódnicę i bluzkę w gryzących się, ostrych barwach.

 Erdem
 Burberry Prorsum

4.       Neony. Ponownie.

Neony były modne już parę sezonów temu. Jednak moda lubi wracać do starych sprawdzonych trendów.

Jak należy nosić: Dobrym pomysłem jest zmiękczenie ostrej żółtej spódnicy lżejszą pastelową bluzką. Będą najlepiej pasowały do osób z ciemną karnacją. Możemy również nosić neony, które będą się ze sobą gryźć. Jednak należy pamiętać o umiarze. Inaczej zobaczą Was z drugiej strony miasta. :D

 Antonio Berardi 
 Oscar de le Renta

5.      Ponadczasowa skóra

Kolejny powtarzający się ponadczasowy trend. Skóra. Skóra od zawsze inspirowała projektantów w większym lub mniejszym stopniu. Niektórzy tworzyli długie skórzane suknie inni dodawali tylko wstawki. Ale skóra od zawsze i na zawsze będzie w sercach projektantów.

W tym sezonie projektanci polubili powiększać ramiona swoich modelek. Niestety ten trend do mnie nie przemawia. Na ostatnim pokazie domu mody Chanel wszystkie modelki wyglądały, jakby miały gigantyczne bicepsy.

Jak należy je nosić: Ze skórą tak jak z neonem – nie można przesadzić. Tak więc nie ubierajmy się w skórę od stup do głów. Przecież nie idziemy na motor. :D Najlepiej ubierzmy jakąś skórzaną kurtkę, sweter ze skórzanymi naramiennikami, ładną torebkę. Ważne żeby była. 

Co do ramion - nie starajcie się ich powiększać. To może jedynie przynieść Wam szkodę. Jeżeli uprzecie się możecie stworzyć stylizację - klepsydrę. Rozszerzone ramiona muszą mieć odbicie w rozkloszowanej spódnicy. Inaczej, tak jak wspominałam, będziecie wyglądać jakbyście zbytnio przypakowały na siłowni. ;p

  Proenza Schouler 
  Loewe
  Chanel

6       Nostalgia lat 90

Moda powraca. Już nie raz można było to zauważyć nawet w tym artykule. Do łask wracają wszelakie symbole lat 90 – spodnie baggy, spodnie i spódnice z wysokim stanem, workowate swetry, okulary, napakowane ramiona. Świetna wiadomość dla naszych rodziców – moda z lat ich młodości znowu powraca.

Jak należy nosić: Tutaj obowiązuje pełna swoboda. Ubierz się tak jak chcesz, wygodny sweter, biała koszula pod spodem, spodnie z wysokim stanem. Ważne żebyś pamiętała o latach 90!

   Ashish
  Balmain

      Back to White

Biel w tym sezonie również wiedzie prym. Mogliśmy to zauważyć już niejeden raz (oczywiście jeżeli przeglądamy magazyny o modzie czy oglądamy pokazy mody).

Jak należy nosić: Biel jest bardzo uniwersalna, przez co możemy ją nosić ze wszystkim. Jednak projektanci postanowili postawić na 100 % bieli. My również tak zróbmy. Biała zwiewna sukienka lub koronkowa bluzka i prosta spódnica. Ma być prosto dziewczęco i przede wszystkim biało!

 Prabal Gurung
 Jill Stuart
Nie ma to jak bermudy

Wracamy na morze, a szczególnie na Bermudy. Projektanci zachęcają nas do noszenia luźnych bluzek i bermudów bądź marynarskich żakietów. Ahoj przygodo!

Jak należy nosić: Musimy zadbać o to, żeby luźne warstwy nie wyglądały niechlujnie. Dlatego do luźnego dołu dobierajmy dosyć obcisłą górę. Jeżeli jednak chcesz eksperymentować - bądź ostrożna. Za dużo luzu i wyglądasz jak worek na kartofle.

Rag & Bone
 Chloe

Seksowne lata 60

Kolejny powrót ulubionych lat. Lata 60 były już modne w tym sezonie, więc to nie jest dla nas żadna nowość.

Jak należy nosić: Tak samo jak lata 90. Jednak tym razem postawmy na coś wyrafinowanego. Słodkie mini, krótkie płaszczyki, wzory w kwiaty... Wiecie o co chodzi. :D
 Prada
 Moshino
 Louis Vuitton

Słodkie paski

To już ostatni z nadchodzących trendów. Nie mam za dużo do powiedzenia na ten temat. Każdy wie jak paski wyglądają. :D

Jak należy nosić: Jeżeli nie podoba Wam się wasza figura noście podłużne paski. Wydłużą Was i optycznie odchudzą. Poziome paski jedynie u góry. NIGDY NIE ŁĄCZCIE PASKÓW!!! ALBO PIONOWE ALBO POZIOME!!! Inaczej będziecie wyglądały jak węzeł na autostradzie.

 Marc Jackobs

 Michael Kors

No to chyba na tyle. Mam nadzieję, że artykuł był pomocny.
W niedalekiej przyszłości oczekujcie na stylizację. :)
I na koniec pytanie : Czy chcecie więcej takich artykułów?

MasterOfDarkness

Źródła: http://www.glamourmagazine.co.uk

2 komentarze:

  1. Fajny artykuł. Czekam na kolejne.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja może skomentuję tak, że odniosę się do każdego trendu :)

    GRAFIKI? Jestem na tak! Cieszę się, ponieważ bardzo lubię wszelakie wzornictwo, mam nadzieję, że pojawią się jakieś fajne ciuszki na stardoll, ale co do tego czy pojawią się w mojej realnej szafie to nie mam wątpliwości, że TAK! :)

    OPALIZUJĄCE TKANINY? To raczej nie mój styl, nie lubię w ten sposób zwracać uwagi na mój strój i raczej się od tego odsunę. Na stardoll jeszcze zobaczę, ale również nie przewiduję kupna tego typu ubrań ;)

    OŁÓWKOWY FASON? Nie, nie, nie, w rzeczywistości to nie dla mnie, oj .. naprawdę nie dla mnie, ale na stardoll - kto wie? :)

    ZNÓW NEONY? Mimo, że wracają i to z hukiem to ponownie mnie raczej w żaden sposób nie zachęcą do siebie, to nie mój styl ani na stardoll ani w realnym życiu :c

    SKÓRA, SKÓRA, SKÓRA ... :) Ja zawsze ją lubiłam, mam parę rzeczy w moich obu szafach, chociaż wolałabym ich mieć znacznie więcej .. trzeba będzie nad tym popracować! :D (STYLIZACJE OD LOEWE I CHANEL - KOCHAM <3)

    90' czyli przebojowo, młodzieżowo i elegancko to znaczy tak jak ja lubię najbardziej! *.*

    BIEL? Jestem na tak i choć zawsze stawiam przede wszystkim na czerń, trzeba będzie otworzyć się i na ten drugi kolor, bo coś go ostatnio zaniedbałam :D

    BERMUDY? Napiszę tylko jedno: takie rzeczy to nie dla mnie xD

    60' Nigdy moda tych lat mnie nie zachwyciła i chyba raczej mnie już nie zachwyci, chociaż na pewno dam radę wyłapać parę fasonów które znajdują się w mojej szafie to i tak to nie jest dokładnie to czego szukam w modzie.

    PASKI I PASECZKI? Tak samo jak groszki już baaaaaaaaaardzo dawno mi się przejadły, a poza tym wolę kratkę od pasków (:


    ŚWIETNY ARTYKUŁ, MEGA DŁUGI ALE WARTY PRZECZYTANIA :)


    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń