niedziela, 27 stycznia 2013

Radioactive

Wczoraj mimo późnej pory wpadłam na stardoll i zobaczyłam... To żółte cudo! Zakochałam się w najnowszej sukience HB. Po prostu idealna. Śliczny okrągły kołnierzyk, obcisła góra i rozkloszowany dół... Mmmm... Cudeńko.
Stylizacja powinna być słodka i urocza. Ja jednak postawiłam na połączenie kanarkowej żółci z czernią. Według mnie połączenie udane. Tym bardziej, że moja dol ma aktualnie dosyć ciemny odcień skóry.



/Wianek - Jean Paul Gaultier Tribute / Okulary - Nicholas Kirkwood Tribute / Top - It Girls / Sukienka - Bonjour Bizou / Naszyjnik - Fallen Angel / Pasek - LE / Torebka - Special Offer / Tatuaże - Evil Panda / Buty - Jean Paul Gaultier Tribute/

Kolejna piosenka z OPEN FM. Zakochałam się w tym radiu. *_*


Dzisiaj nie pojawi się post "Zdobycze", ponieważ nie miałam dzisiaj okazji zamienić z Patrykiem ani słowa. Postaram się, żebyście mogli go przeczyta nazajutrz. :)
MasterOfDarkness

2 komentarze:

  1. Super super super. *.*
    Może tylko ewentualnie buty bym zmieniła, ale poza tym genialna stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ZA PIOSENKĘ CIĘ UWIELBIAM :)
    Co do stylizacji to jest prześliczna! Osobiście dałabym inne buty, bo te mi tu zwykle nie pasują (dziwna ja) ale i tak stylizcja - miodzio *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń