poniedziałek, 28 stycznia 2013

Supremacy

Ech, kolejny świetny HB. Ostatnimi czasy to niebywała rzadkość. Jednak chyba admini wzięli się za siebie i pododają ciekawszych ciuszków. Jeżeli tak będzie, to nie mogę doczekać się lutowej dawki ubrań. XD
Kolejna letnia stylizacja. Nie mam pojęcia czemu. Może podświadomie tęsknię za latem...? Nie mam pojęcia. Dlatego idę na neurologie badać podświadomość. :D Jacyś chętni do pierwszych eksperymentów? X3
Dobra, wróćmy do tematu. Kurteczka gra pierwsze skrzypce w tej stylizacji. Bardzo mi się spodobała, ale miałam nie lada problem, kiedy próbowałam ją z czymś zestawić. Wyglądało fajnie, ale coś mi nie pasowało. Tak więc postawiłam na żółtą stylizację ze złoto brązowymi dodatkami. Na koniec stwierdzam, że wyszło mi nie źle. :D


To chyba na tyle. Za chwilę z Patrykiem dodamy artykuł "Zdobycze" (nie macie pojęcia ile się go naprosiłam zanim się zgodził XD)
Zakochałam się w MUSE!!! <3
Do niebawem, MasterOfDarkness

3 komentarze:

  1. Muszę to napisać: szczerzę się do monitora słuchając piosenki. Cieszę się, że przypomniałaś mi o Muse.
    O, taaak. Te HB są cudowne. Ale znając ich w lutym walną takie ścierwo, że się nie pozbieramy szybko. Taka ich przekorna natura.
    Zachwycam się Twoją twarzą, jest pociągająca, zwraca na siebie uwagę. Podoba mi się wykorzystanie kurtki, bo sama miałabym z tym niemały problem. Świetne połączenie szortów i bluzki. Złote bransoletki i pasek - I like it! Do gustu mi nie przypadły buty. Lubię je, ale tutaj mi nie pasują. Niby jakoś nie przeszkadzają, tylko coś jest nie tak. Poza tym zazdroszczę torby. Chciałabym taką. :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja! :)
    Uwielbiam tą kurteczkę.
    Nicoletta663

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę kurteczkę, tą torebkę no i w sumie większość POJEDYNCZYCH [!] elementów jakie użyłaś w tej stylizacji, no ale niestety, całość mnie dobija, a na ten pasek i okulary to już patrzeć naprawdę nie mogę :o Ale i tak za wybór piosenki (mój kochany MUSE <3) dostajesz milion punktów *u*

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń