wtorek, 29 stycznia 2013

Rock ┼

Dzisiejsza stylizacja jet chyba stylizacją rockową... Bynajmniej takie jest moje zdanie. 
Mamy tutaj zielone spodnie, skórzaną bluzkę i kołnierzyk pod nią dodający nuty elegancji :). Musiałem w jakiś sposób ożywić stylizację, więc przefarbowałem włosy na czerwono i wziąłem torbę w tym kolorze. Mi się podoba :D.

Elementy stylizacji:
1. Spodnie - Stardesign
2. Koszulka z kołnierzykiem ♥ - Bizou
3. Bluzka ♥ - Archive
4. Buty - Nelly.com
5. Torba ♥ - RIO
6. Naszyjnik - Fallen Angel
7. Okulary ♥ - Bizou
8. Kapelusz ♥ - Bizou 


Gorąco zachęcam do wyrażania swojej opinii w komentarzach pod postem. Jestem ciekawy jeszcze jednej rzeczy... Jak wam się podoba nowa kolekcja Antidote? Kupiliście coś? Ile wydaliście?. Odpowiedzi piszcie pod postem. Bardzo chciałbym poznać waszą opinię :D


 
 

2 komentarze:

  1. Te włosy genialnie wyglądają przefarbowane na czerwono. :3
    Stylizacja baardzo mi sie podoba.
    Z nowej kolekcji Antidote nie kupiłam nic, bo nie jestem ss i mam mało sd. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna, cudowna, uwielbiam, ah <3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń