piątek, 8 lutego 2013

Like a man.

Ha. Dzisiejsza stylizacja jest typowo męska, wręcz gangsterska ( nie wiem czemu, ale tak mi się kojarzy). Utrzymana w bieli i czerni przełamanej kolorem burgundowym. Nie jestem do końca pewny czy buty pasują, ale nie znalazłem żadnych pasujących w mojej szafie ;(. Ale mimo to myślę, że wpasowały się w stylizację.

Elementy stylizacji:
1. Marynarka ♥  -Girl vs. Monster
2. Koszula ♥ - Bizou
3. Krawat - Young Hollywood
4. Spodnie ♥ - Bizou
5. Torebka ♥ - Decades
6. Buty ♥ - Facebook Gifts
7. Bransolety - Folk
8. Kapelusz  - Bizou
9. Pilotki ♥ - Bizou


Mam nadzieję, że pomimo złego doboru butów stylizacja się spodobała :). Teraz mogę oficjalnie, że mam już ferie :D, a to oznacza więcej czasu na przyjemności :3.



 

2 komentarze:

  1. Odjęłabym kapelusz, i dała 'lżejszą' bransoletkę. Ale stylizacja tak jak jest - naprawdę piękna :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń