niedziela, 10 lutego 2013

Wyniki !

Dziś chcę rozstrzygnąć loterię styczniową i tą z tłustego czwartku :)

STYCZNIOWA

Przypomnę ,że łączna pula nagród to 300 sd.

Osoby które wygrały to :


2missalunia12345 - 100sd 

3szecherezada5-50sd

5julia7373-50sd

6sim4_11-25sd

7prettybroooklyn-25sd

9elizunia432 ;)-25sd

10-poleczka20-25sd-25sd


zielony - nie widzę Cię w obserwatorach ,w regulaminie napisałam ,że musisz obserować publicznie 
czerwony- osoby które spełniły wszystkie wymagania i mogą odebrać swoją nagrodę zgłaszając się do claudiaa15j
czarny- osoby które napisały z anonima,nie są obserwatorami bloga

Osoba której trafiła się główna wygrana może się ze mną skontaktować i wyjaśnić całą sprawę.Natomiast nie mam zamiaru czytać tłumaczeń osób które napisały z anonima na wszelki wypadek sprawdziłam czy pod tą nazwą pod którą są na stardoll może obserwują naszego bloga(rozumiem ,że mogły być nie zalogowane ,albo być u kogoś na lapku) niestety nie były.Chciałam dać im szanse ,ale to na nic.
50 sd pójdzie na jakiś inny konkurs :)

*jeżeli w przeciągu 48godz. nikt nie zgłosi się po odbiór swojej nagrody to niestety ,ale ona przepadnie 

LOTERIA Z OKAZJI TŁUSTEGO CZWARTKU ! 

Ponieważ były tylko 4 zgłoszenia i 3 pierwsze osoby i tak wygrały już 10sd to pomyślałam ,że zamiast jednej wylosowanej osoby wezmę tą 4 komentującą i obserwującą naszego bloga dziewczynę :)
Po odbiór nagrody w ciągu 48h(bo inaczej przepadnie) niech zgłoszą się :
-__karolcia01_ (nie podałaś swojego nicku na stardoll)
-Nicoletta663 (nie jesteś obserwującą naszego bloga)
-miss.Super.1
-prettybroooklyn

To by było chyba na tyle...albo i nie .Mam ferie i planuję dziś poleniuchować do końca dnia ,więc zrobię kilka mini konkursów ;)

3 komentarze:

  1. nie napisałam nicku bo jest taki sam jak nazwa na blogerze więc myślałam że to oczywiste.
    _karolcia01_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojacie, ale milusio *u* Gratuluję wszystkim którzy również coś wygrali! :)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń